راهکار بهینه بازاریابی محتوا برای مدیران استارتاپی

 

مدیران شرکت‌ها و استارتاپ‌ها بیشتر از هر چیز نیازمند بازاریابی محتوا و رهبری افکار از این طریق هستند. روشی که شاید تنها راه باقی‌مانده برای خوب دیده‌شدن در دنیای آنلاین است.

 

این روزها بیشتر شرکت‌های استارتاپ، اهمیت بازاریابی محتوا را برای ایجاد جریان درآمدی و سرنخ‌های فروش می‌دانند. طبق گزارش مؤسسه‌ی بازاریابی محتوا content marketing institute این روشی است که تا سه‌برابر افزایش سرنخ نسبت به روش‌های تبلیغاتی قدیمی را با هزینه‌ای بسیار کمتر در پی دارد.

روش بازاریابی محتوایی نسبت به روش‌های تبلیغاتی برون‌گرا روی‌هم‌رفته کمتر مداخله‌آمیز و بیشتر آموزنده است. همچنین اصالت بیشتری در مقایسه با یک تبلیغ سرد و غیرموثر در فروش دارد.

ادامه مطلب

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ تجهیزات آشپزخانه صنعتی nbcedarman laptop آموزش همه چیز اموزش کامل تایپوگرافی Josh فناوری اطلاعات و ارتباطات دارالترجمه رسمی زبان گرجی قفقاز